Xerrada sobre fotografia d’stock a 2n d’Imatge

13/12/2022

Xavier Lorenzo, professional de l’audiovisual, ha fet una xerrada a l’alumnat de 2n del CFGS d’Imatge i so sobre photo stock. Lorenzo és mollerussenc establert a Barcelona i després de treballar en televisió i publicitat en l’empresa privada, ara es dedica plenament a un àmbit que l’apassiona: la fotografia d’stock. Aquest camp encara és bastant desconegut i complex i són pocs els professionals que poden viure només d’això. El fotògraf ha explicat al nostre alumnat les diferències entre macrostock i microstock, ha parlat de les diferents agències del sector i ha mostrat les principals característiques que es valoren en aquest tipus de fotografia comercial, així com dels preus de compra-venda d’imatges d’stock.