Xerrada Joan Pifarré Vidal: secrets de l'horta

17/12/2019

XERRADA JOAN PIFARRÉ VIDAL: SECRETS DE L’HORTA

El passat 10 de desembre dins del projecte GEA, els i les alumnes de 1r d’ESO de l’institut Caparrella van rebre la visita d’en Joan Pifarré amb qui van compartir, amb molt d’entusiasme, els seus Secrets de l’horta, llibre que acaba de publicar amb Pagès editors. El Joan ens va fer una explicació històrica de com ha evolucionat l’horta lleidatana durant els darrers 6.000 anys d’una forma molt didàctica. La vessant pedagògica del “Pifa”, sumada a la passió que desprèn en parlar de la nostra anella verda, va fer que tant alumnat com professorat aprenguéssim i xaléssim molt.

Com a bon pagès i impulsor de l’agrocultura també ens va donar uns consells molt pràctics per aplicar-los en el grup de projectes.

Moltíssimes gràcies, Joan, per apropar-nos una mica a la nostra realitat més propera! ;)