Xerrada emprenedoria 3r ESO

16/11/2023

L'alumnat de 3r d'ESO d'emprenedoria ha assistit a la xerrada de l'Albert Cortasa, exalumne del centre," De somni a realitat". L'Albert ens ha explicat que de ben petit es va iniciar en la música i que amb només tretze anys ja actuava amb el grup Descontrol, però en volia més. Va continuar formant-se amb estudis superiors de música i un màster en producció a Berklee College of Music de Boston i quan va tornar dels Estats Units va decidir crear la seva marca personal com a productor musical. Actualment, col·labora amb discogràfiques i músics talentosos i emergents com Koers, Kelly Isaiah, Nathy Peluso o Emilia Ludmilla entre altres, que li permeten crear melodies innovadores i impulsar la música cap a nous horitzons.
Gràcies, Albert, per engrescar al nostre alumnat a perseguir els seus somnis amb esforç i constància.