Xerrada dels Agents Rurals a l'Institut

04/12/2019

Els d’Agents Rurals van venir a l’institut Caparrella el dimecres 13 de novembre a fer una xerrada pels alumnes de 1r d’ESO. Va ser una xerrada de sensibilització i educació ambiental que va portar com a títol “La fauna del Segrià”. Els agents, mitjançant la projecció d’un vídeo, van explicar moltes de les tasques que fan en el seu dia a dia, ens van parlar dels animals que més freqüentment podem trobar a la nostra comarca i els alumnes els van poder fer moltes preguntes sobre tot allò que els inquieta. Va ser una xerrada que va interessar molt a l’alumnat. Al finalitzar, es va procedir a l’alliberament d’un esplugabous que havia estat rehabilitat al Centre de recuperació de fauna salvatge de Vallcalent.