Visita a l’estació depuradora d’aigües

13/02/2020

L’última setmana de gener, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una visita guiada a l’estació depuradora d’aigües de Lleida. L’activitat, organitzada pel departament de Ciències Naturals, va tenir una durada de 2 hores i es va realitzar en dues etapes. Primerament es va explicar el funcionament d’una planta depuradora mitjançant la realització d’uns experiments que van permetre recordar els tipus de mescles que existeixen i els procediments que s’utilitzen per la seva separació. A continuació, es va fer una visita a les instal·lacions que els va permetre veure, en directe, tot el que se’ls havia explicat anteriorment mentre anaven omplint un dossier de treball.

Va estar una sortida molt entenedora i didàctica que va agradat molt a l’alumnat.