VII Consell de Savis de Ponent

04/06/2019

El passat 21 de maig vàrem celebrar el VII Consell de Savis de Ponent, organitzat pel departament de Ciències Socials, amb l’objectiu de posar en contacte diferents generacions, padrins i néts, per reconstruir el passat a partir dels records i les experiències personals, aconseguint així fer la història més vivencial i interessant.

Aquest any el Consell de Savis de Ponent estava format per l’Antonio Morato, el Lluís De Torres Gimeno, la Maria Paz Camacho López, l’Àngel Molina Martínez, el Francisco Grau Morell i la Rosalia Mercadé Palau. Tots ells van relatar de manera desenfadada i simpàtica, els records viscuts durant el franquisme.

Un cop acabada la xerrada, l’alumnat de quart d’ESO, amb l’exposició els “Objectes Parlen” van poder descobrir estris  d’un passat no tan llunyà com la màquina d’escriure, el radiocassette, les cintes de vídeo... tots ells facilitats pel propi alumnat, que reflectien l’activitat humana dels anys 1940-1982.

Agrair a tots i a totes l’implicació  i l’entusiasme demostrat.