16/01/2024

L’alumna del CFGS Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia, Maria Camila Bulla Jiménez, ha dissenyat el cartell per a la VII Commemoració Escolar del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust que impulsa el grup DEMDLleida i que tindrà lloc, el 24 de gener al Teatre de l’Escorxador de Lleida.

El lema d'aquest any és  “La fragilitat de la llibertat”. Per a crear el cartell, la Maria Camila s'ha inspirat en les idees de la fragilitat, la llibertat, la identitat i el concepte de la llibertat perseguida relacionada amb l'Holocaust. Per a representar la fragilitat va voler usar elements delicats com les flors i els ocells, especialment la gàbia d'ocells, per a mostrar com a un animal tan fràgil l'engabien i "li prenen la seva llibertat". Els ulls i les boques representen la identitat de les persones que es volen alliberar, mostrant com la llibertat és fràgil.