VIATGE A PARIS

Un viatge per a conèixer la cultura francesa

18/05/2022

L’alumnat de 2n, 3r i 4t de la ESO de l’INS Caparrella que cursa l’optativa de Francès ha estat aquests darrers dies de viatge a lúdic-cultural a París. Entre el 6 i el 10 de maig, l’alumnat ha pogut entrar en contacte amb la cultura francesa, practicar el seu coneixement de la llengua i descubrir les meravelles que amaga la ciutat de la llum.

Entre els espais que van visitar hi ha la Torre Eiffel, que van poder veure de dia i de nit, el Musée du Louvre, on van haver de trobar diferents obres, la basílica de le Sacre-Coeur, construïda per expiar els pecats de la Comuna de París durant la guerra francoprussiana, el barri de Montmartre, l’òpera de Paris situada al Palais Garnier, van veure la Madeleine, la place de la Concorde, la de la Vendôme, el centre Pompidour, Notre Dame, la Sainte Chapelle, el Panthéon, on hi ha enterrats personatges cèlebres francesos i le Musée Grévin, on es poen veure personatges actuals i històrics reproduïts en cera.

L’estada a Disneyland Paris va ser el día més lúdic de l’estada a França que va permetre a l’alumnat desconnectar i passar-s’ho d‘allò més bé pujant a les diferents atraccions dels dos parcs i gaudir alhora de l’espectacle de musica i llums que es fa cada nit.

Uns dies que han permès alhora fomentar la convivència entre l’alumnat i desenvolupar competències com l’orientació, l’autonomia, el respecte als altres o l’empatia que els serviran per al seu dia a dia.