Taller de drones per l'alumnat d'ICTI

22/04/2021

L’alumnat del cfgs d’il·luminació, captació i tractament d’imatge ha realitzat un taller sobre drones a càrrec de l’empresa Aerofordron. El pilot i tècnic en audiovisuals Eduard Ruíz-Olivares ha explicat què cal per poder pilotar un drone, tant en capacitats i habilitats personals com en títols, documentació i permisos. A més, ha mostrat com s’utilitzen els drones en rodatges de sèries i pel·lícules i ha explicat les diferents aplicacions d’aquests aparells, que ofereixen un ventall de sortides professionals complementàries amb els estudis d’imatge i so. Els nois i noies també han tingut l’oportunitat de veure diferents tipus d’aquests aparells voladors i de fer una activitat pràctica a l’exterior de l’institut amb un drone dji destinat a l’enregistrament d’imatges per audiovisuals.