Taller de creativitat i intervenció mural

08/02/2023

L’alumnat d’Arts gràfiques del centre han participat al taller de creativitat i intervenció mural que ha realitzat l’equip creatiu Cactusoup. El taller ha tingut com a objectiu introduir els estudiants en les diverses tècniques i materials per a la realització de murals de gran format, des de la fase de creativitat fins a la de producció i realització, passant per les de planificació i selecció de materials. Durant el taller els alumnes han pogut experimentar amb tècniques com ara l’aplicació de vinil de tall i imprès, aplicació d’esprai i pintura plàstica i l'ús de plantilles, entre altres. El resultat del taller ha estat el mural de 35 m2 que s'ha realitzat a la cafeteria de l'institut on s’ha volgut reflectir els valors que defineixen el nostre centre.