SORTIDA MADRID 2022

16/02/2022

El dijous dia 10 de febrer, vint-i-cinc alumnes de segon de batxillerat de l’Institut Caparrella van fer una sortida a Madrid.

Amb l’AVE, en dues hores i quart estaven a l’estació d’ Atocha. En arribar, un esmorzar ràpid i cap al Museu del Prado, on van contemplar algunes obres d’ artistes com: “El Bosco”, “Velázquez”, “El Greco” i “Goya”. Una visita dinamitzada titulada  Set conquestes, on s’ofereix un recorregut a través d’algunes de les obres més significatives del museu.  A través de certes fites que van revolucionar la pintura i van posar les bases per un art completament diferent de tot el que s’havia vist fins aleshores.

Després, una visita turística per la “Plaça Major” i “La Porta del Sol”, dinar i una mica d’esbarjo per la capital.

I a la tarda visita al Museu Reina Sofia. Allí van seguir l’itinerari “Art, guerra i conflicte”. Entre les obres que van veure: “El Guernica” de Picasso que no els va deixar indiferents.

Els alumnes tenien moltes ganes de fer una sortida com aquesta després d’aquests mesos de pandèmia i restriccions.