Sortida Madrid 2020

07/02/2020

Els alumnes de segon de batxillerat de l’Institut Caparrella van fer una sortida a Madrid el dimecres dia 22 de gener de 2020.

A les 10:30 del matí ja hi érem  al Museu del Prado, on van contemplar algunes obres d’ artistes com: “El Bosch”, “Velázquez”, “El Greco” i “Goya”. Una visita dinamitzada i didàctica anomenada “Set conquestes”, on s’ofereix un recorregut a través d’algunes de les obres més significatives del museu i que il·lustren certes fites que van revolucionar la pintura i van posar les bases per un art completament diferent de tot el que s’havia vist fins aleshores.

A les 13:30 hores una visita turística per la “Plaça Major”i “La Porta del Sol”, dinar i una mica de descans.

A la tarda van visitar el Museu Reina Sofia. Allí van seguir un itinerari “Art, guerra i conflicte” molt ben explicat per guies voluntaris, que són professors d’història jubilats. Entre les obres que van veure havia “El profeta” de Gargallo i “El Guernica” de Picasso, que no els va deixar indiferents.

L’any vinent segurament tornarem a fer aquesta sortida que tant agrada als nostres alumnes.