Simulació de botiga On-line

04/06/2019

L’alumnat de 1r del CFGS de DAW  i DAM han realitzat diferents pàgines web amb HTML i CSS simulant una botiga online dins el mòdul de llenguatges de marques i sistemes de gestió empresarial.  Amb aquest projecte han posat en pràctica els coneixements sobre el llenguatge de maquetació HTML i el llenguatge d’estils CSS per al disseny d’una pàgina web per simular una botiga On-Line. El treball s’ha realitzat de manera individual on cadascú ha escollit un producte i ha inclòs a cada pàgina web el següent conjunt de paràmetres : qui som, els productes, el procés de compra i un formulari de contacte. El resultat com podeu veure a les fotos han sigut unes pàgines web estàtiques amb la possibilitat d’incorporar en un futur els coneixements que facin millorar la interacció amb l’usuari i la persistència de la informació per obtenir una pàgina web dinàmica.