Setmana de la FP

08/03/2023

En el marc de la Setmana de la FP els diferents cicles formatius de l'Institut van organitzar tallers, activitats i actuacions que permetien als potencials estudiants fer-se una idea més clara del que podrien aprendre si opten per matricular-se en aquesta o aquella família professional. Aquells dies els passadissos del centre van ser un anar i venir que va permetre fer partícips al mateix alumnat a l'hora de demostrar els seus aprenentatges.

Alumnat de diferents instituts de la ciutat ens va visitar i va poder aprendre a fer samarretes, tasses, xapes o vinils per a diferents usos als cicles d'Arts Gràfiques; soldadura, aerografia, diagnosi i equilibratge de rodes als de Transport i manteniment de vehicles; retocar fotografies, captar imatges adreçades a la publicitat o com s'il·lumina un espectacle en viu als cicles d'Imatge i So; manipulació de maquetes al cicle d'Electrònica; i tallers de maquinari, programació, mòbils o xarxes als cicles d'Informàtica.

Paral·lelament, es va celebrar la fira FormaOcupa que es va centrar en els debats i les xerrades sobre el futur de la Formació Professional. Una setmana carregada d'activitats que tant els organitzadors com els assistents han valorat molt favorablement.