Segona posició a les 24 hores d’innovació pel nostre equip de cicles formatius

06/05/2022

L’equip, format per 6 alumnes de cicles formatius de grau superior d’imatge, electrònica, arts gràfiques i informàtica, va aconseguir una merescuda segona posició en les 24 hores d'innovació, que es van celebrar durant els dies 28 i 29 d'abril telemàticament.

Els participants en l’equip van ser Adrià Cerezuela (Il·luminació, captació i tractament d’imatge), Xavier Alsina (Manteniment electrònic), Anna Borrut i Jose Reche (Administració de sistemes informàtics i xarxes), Sònia Soldevila i Jan López (Disseny i edició de publicacions impreses). Els estudiants van treballar per proposar una solució al repte proposat per l’empresa Vueling, que consistia en com es podria reduir les cues d’espera als aeroports. L’equip va idear una solució que consistia en un prototip de location tracker per localitzar la maleta en tot moment i un aplicatiu mòbil.

La idea va ser exposada davant tots els centres participants i un jurat format per membres de les empreses participants en l’esdeveniment i representants del Departament d’Educació i Empresa.

Com a premi, els nostres alumnes gaudiran d’una estada de formació intensiva en innovació i teambuilding a Vilanova de Sau de 4 dies i 3 nits, juntament amb els altres dos equips guanyadors.

Les 24 hores d’innovació estan organitzades per la xarxa EmprènFP i van comptar amb la participació de més de 60 centres d’arreu de Catalunya, Holanda i Itàlia.

Al següent enllaç podeu veure el vídeo del nostre equip.