Segona campanya recollida de components informàtics

20/12/2022

L’alumnat de 3r C d’ESO, que cursa la matèria d’emprenedoria, durant el mes de gener amb l'objectiu de reciclar-los recollirem els següents components informàtics: portàtils, teclats, ratolins, memòria ram, font d’alimentació, unitats d’emmagatzematge, cables...

Aquests components informàtics seran reutilitzats i reciclats per l’alumnat de  Cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Orientació maquinari, amb l’objectiu d’aconseguir un ús més eficient dels recursos i conscienciar de la necessitat de posar en pràctica l’economia circular (reduir, reutilitzar i reciclar).

Els punts de recollida els trobareu a l’Institut Caparrella (consergeria) i a L’Ajuntament d’Alcoletge.