SANT JORDI 2022: Un Sant Jordi per la Pau

29/04/2022

Aquest any s'ha volgut que la Diada de Sant Jordi esdevingui encara més especial que en altres ocasions, després de dos anys de tancament i de mascaretes, el professorat i l'alumnat ha sortit a l'exterior amb força ganes de celebrar. Tots els cursos de l´ESO i Batxillerat han posat el seu granet de sorra i el resultat ha estat ressenyable: Concurs de poesia i taller d’il·lustració pels primers, confecció de braçalets, punts de llibres i Bookface pels segons, mural per la Pau pels tercers i enregistrament de Bookface i anecdotari pels quarts. D´altra banda, el professorat i PAS ha pogut participar de la taula d'intercanvi de llibres situada a la Biblioteca i, al seu torn, l'alumnat ha disposat la seva pròpia taula d'intercanvi al pati.

També hem tingut la sort de poder comptar amb la visita d'autors que han deixat entre nosaltres un record inesborrable. L'Emili Bayo i la Maite Alarcón (escriptors), en Víctor Resco (columnista) o la Meritxell Muñoz (il.lustradora) han estat presents durant la setmana i han transmès a l'alumnat la màgia i el gust per la lectura.

Finalment, la música en viu amb unes cantants de nivell, l'enregistrament del símbol de la pau amb un dron i el ball de bastons han sobtat a tota la Comunitat educativa i han fet sentir encara més propera la festivitat de Sant Jordi. Gràcies a tots i a totes!