Premis del IX Certamen Literari de Cartes Epistolae sobre la Guerra Civil.

10/05/2023

Houda Taybi Dahmani, alumna de 2n de Batxillerat, ha guanyat el 1r premi de la XV edició del Certamen literari de cartes Epistolae sobre la Guerra Civil en categoria juvenil, dotat amb un premi de 300 euros.
A més a més, Elda Sans Farré, Júlia Pons Farran, Laura Garcia Cremades, Adrià Ros Vall, Diana Lupas Olaru, Laura Codina Albana, Berta Ferrer Soler, Agustí Prat Creus, Aina Varo Ribera i Miquel Corderroure Molina han quedat finalistes.

Aquest certamen, convocat per  l’Ajuntament d’Alcoletge i el Centre d'Interpretació del Patrimoni de la Guerra Civil - Front del Segre, afavoreix el treball interdisciplinari de les matèries d’Història i Llengua catalana i literatura, alhora que permet que el nostre alumnat desenvolupi la sensibilitat estètica i la creativitat a partir de la memòria històrica.
A l’acte de lliurament de premis, celebrat a Alcoletge el dia 5 de maig de 2023, el jurat va valorar la gran qualitat de les cartes presentades, tant pel que fa a l’aspecte literari com històric.
Expressem la nostra felicitació a l’alumnat premiat i el nostre agraïment a l’Ajuntament d’Alcoletge, per l’excel·lent organització d’aquest certamen.