Premiats tres alumnes 2n Automoció

01/08/2022

L’Associació Provincial d’Empreses d’Automoció ha convocat la primera edició del premi Xavier Freixes Freixes, per commemorar qui fou President de l’Associació els darrers anys.

El guardo ha consistit en distingir les tres millors trajectòries d’alumnes graduats en el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Automoció de la promoció acadèmica 2020-2022.

Per seleccionar el candidats s’ha tingut en compte la seva progressió acadèmica durant tot el cicle formatiu, les seves actituds i aptituds, i el resultat de les pràctiques en empresa.

Els finalistes han estat:

• Ainoa Artero Prada
  • Jordi Lambea Ibarz
  • Oriol Tarragó Garcia

Els premis han consistit en: dotació econòmica, un curs de formació, i un diploma. Per cada un dels alumnes.
El lliurament i reconeixement s’ha realitzat durant la festa que anualment celebra l’Associació Provincial, amb la presència de gran quantitat dels seus associats. Essent lliurats per:

• Sra. Ana Avila, Secretaria General de Cetraa
  • Sr. Celso Besoli, President de la Federació Catalana de Tallers.
  • Sr. Mario Pinilla, President de l’Associació provincial d’Automoció a Lleida.