Premi concurs foto Consell Comarcal del Segrià

04/12/2018

El nostre alumnat del CFGS d’Il·luminació, captació i tractament de la imatge continua demostrant el seu talent i la seva creativitat dins i fora de les aules. Estem molt orgullosos de tornar a anunciar un primer premi de fotografia. En aquest cas, l’alumna de 2n d’ICTI Laura Garcia ha resultat guanyadora en la categoria jove del premi de foto del Consell Comarcal del Segrià “Els Valors del Segrià”, dotat amb 400 euros, amb la instantània titulada “L’aigua i la terra”. La Laura és una amant de la natura, les ànimes, els paisatges i les postes de sol i li agrada fotografiar petits detalls que alhora ho són tot. En la foto premiada ha volgut mostrar l’instant en què dos elements essencials de la vida estan a punt de mesclar-se: l’aigua que dóna vida i la terra, d’on surt vida.

En el mateix certamen, també han resultat premiats dos exalumnes del mateix cicle: Adrià Noguero Puente, 2n premi en categoria jove, i Marc Castelló, 1r en categoria absoluta.