Pràctica intercentres d’Imatge i Torrevicens d’Imatge Personal

16/05/2023

L’alumnat de 1r i 2n del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria de l’institut Torre Vicens ha fet de models al nostre alumnat de 2n del CFGS d’Imatge i so en una pràctica de fotografia de pentinats. L’alumnat d’imatge practica no només la tècnica a l’hora de disparar i retocar fotos sinó també la manera com transmetre indicacions als models a l’hora de posar davant la càmera, com si es tractés de fotògrafs professionals al seu estudi. Per la seva part, l’alumnat del Torre Vicens deixa anar la seva creativitat per crear pentinats i maquillatges. A més, totes dues parts es posen d’acord prèviament pel que fa a l’atrezzo i vestuari. Amb aquesta pràctica també es fomenta la coneixença entre alumnes de diferents centres i estudis i l’intercanvi d’experiències formatives. És el segon curs que es duu a terme aquesta col·laboració.