Pfi-Fiap treballa l’actitud clau per tenir èxit

15/03/2021

L’alumnat de Pfi-Fiap ha participat al taller “Del no puc al ho estic fent” a càrrec de l’empresa Tàctica 360 per treballar com fer front a les resistències personals per gestionar el canvi. Òscar Becerril, expert en intel·ligència emocional i coach, ha fet reflexionar els joves sobre la importància de generar confiança i de l’actitud que tens tant a la feina com a l’hora d’emprendre o de fer negocis. Han descobert a través de dinàmiques com fer puzles que la formació només és un punt de partida i que si vols tenir èxit necessites també una bona i proactiva disposició. També han tractat qüestions com trencar rutines, la por al fracàs i el reconeixement d’oportunitats. L’activitat s’ha fet amb col·laboració de GlobaLleida enmarcada en el Programa E2 Escola d’Emprenedors.