Olga Gort, exalumna, publica la novel·la Única

19/02/2019

Olga Gort, exalumna del nostre centre d’ESO i arts gràfiques, ha visitat l’Institut per presentar en primícia a l’alumnat de 3r d’ESO la seva novel·la “Única” publicada a l’editorial Tandaia. I ho ha fet acompanyada per la també exalumna d’ESO, l’actriu Aïda Flix, totes dues originàries de Torrebesses. La novel·la és de gènere fantàstic i juvenil i tracta d’una noia, la Irina, a qui un somni trasllada a un món màgic d’éssers fantàstics i perillosos als quals s’haurà d’enfrontar ajudada pels seus companys amb poders Derek, Anais, Elda i Saul. L’alumnat s’ha quedat molt intrigat amb l’argument i amb moltes ganes de començar a llegir la novel·la.

Gort, que després de passar pel nostre institut ha cursat estudis literaris a la Universitat de Barcelona, s’ha inspirat per crear aquesta historia en llibres de la mateixa temàtica d’autores com Laura Gallego o Cassandra Clare.

El cartell publicitari l’ha dissenyat Judit Rivas alumna de 1r del CFGS de Disseny i edició de publicacions impreses.