Nou sistema de Roberlo pel taller de Carrosseria

20/12/2021

L’alumnat de Transport i Manteniment de Vehicles de l’Institut Caparrella, aquest curs gaudeix del nou sistema tintomètric del fabricant de pintures Roberlo, el sistema incorpora noves eines per a la colorimetria, com Spectro Xcom.

El sistema Blucrom de Roberlo permet a l’alumnat realitzar les seves pràctiques amb un sistema capdavanter en identificació i igualació del color per a vehicles. Blucrom és un sistema avançat tintomètric en base aigua compost per 54 bases sòlides, 9 bases metal·litzades, 18 bases perlades i 5 bases xirallic, amb les que es pot reproduir qualsevol color de pintura d’automobils.

Els alumnes han entès la gran utilitat del Spectro per a la recerca de colors i, a més a més, han pogut comprovar que en la formulació dels bàsics de color aporten un gran poder de cobriment  i una gran lluentor gràcies als seus vernissos d’última generació.

Aprofitem l’ocasió per agrair la col·laboració i implicació que sempre ens ha demostrat l’Empresa Roberlo.

@Roberlo @InsCaparrella @educaciocat @fpdualCAT
@FP Catalunya @fp_empresa @empresa_fp @fplleida