L'streaming: noves formes professionals audiovisuals adaptades a les realitats més actuals del sector

23/11/2021

Sergi Petit, exalumne del CFGM de Vídeo, discjòquei i so, ha realitzat un taller a l'alumnat de 2n del mateix cicle per tractar el tema de les noves formes professionals audiovisuals adaptades a les realitats més actuals del sector. El Sergi va destacar la formació contínua per estar sempre al dia de les últimes novetats en l'audiovisual i de la utilitat de combinar diverses disciplines, com per exemple, la seva faceta de professional de l'audiovisual amb la d'informàtic. A més, va parlar sobretot de la tècnica de l'streaming, que ha agafat una especial força arran del confinament, i dels enregistraments i la realització multicàmera. L'alumnat va poder participar en una activitat pràcticar de muntatge i realització d'un programa en streaming, i, per tant, conèixer l'equipament tècnic que es necessita.