Lliurament orles alumnat de Formació Professional

15/06/2023

El passat 26 de maig es va celebrar el lliurament d'orles de cicles formatius a l'institut. Enguany la padrina de la promoció ha estat Nerea Olivia Marín, exalumna de la família d'arts gràfiques. L'acte va estar presentat pels alumnes de disseny i publicacions impreses Sònia Soldevila i Jan López. Per part del professorat, l'encarregat del parlament va ser Celestí Capell, docent d'electrònica que es jubila aquest curs, i en representació de l'alumnat van parlar Anna Borrut i Youcef Aggoune, alumnes d'informàtica. Durant l'acte, a banda de l'entrega d'orles, també es va lliurar el premi al millor projecte de final de cicle superior, dotat amb 300 euros i que va recaure en Jordi Trenc, alumne d'ASIX. Aquí us deixem un recull de fotos i el link de google photos on podeu descarregar les que vulgueu: