L'exalumne Jordi Moncasi, ens explica la seva trajectòria professional

09/02/2024

L'exalumne del Cicle Formatiu d'Imatge i So (mitjà i superior), Jordi Moncasi, va explicar la seva trajectòria professional a l'alumnat del Cicles formatius de VideoDj i de Preimpressió Digital i Superior d'il.luminació, Captació i Tractament de la Imatge. Moncasi va insistir en la importància de ser constant, perseverant i responsable si es vol ascendir professionalment. Després de fer el cicles mitjà i superior d'Imatge i So a l'INS Caparrella, va estudiar un màster a Madrid i va entrar a treballar a una de les empreses més punteres en la creació d'espectacles: Fluge Audiovisuales Madrid. Això li ha permès ser part d'espectacles com Mask Singer, Tomorrow Land Barcelona, Festival Medusa, Latin Grammys, Wah, entre d'altres o treballar en shows d'artistes com David Guetta, Manolo Garcia, David Bisbal o Vanesa Martín.