Les recomanacions d'exalumnes a l'alumnat del Cicle d'Imatge i So

05/01/2024

Els exalumnes Albert Cortasa, productor musical de 25 anys, la Carla Roure, fotògrafa de 23 anys, i Eudald Ros, dissenyador de llums de 21 anys, han compartit la seva trajectòria professional a l'alumnat de 2n CFGM Vídeodj. i so. L'Albert va estudiar l'ESO i Batxillerat al centre i la Carla i l'Eudald van fer els estudis d'Imatge i So, també a l'Institut  Caparrella.
L'Albert ha produït a artistes d'arreu del món i treballa per a grans empreses com Sony i Warner. La seva recomanació a l'alumnat ha estat que "l'error és aprenentatge" i ha posat èmfasi en la gestió del temps per planificar un projecte. La Carla Roure va recalcar la importància "d'aprofitar el període de pràctiques perquè es pot convertir en la futura feina". La Carla s'ha especialitzat en fotografia de maternitat, nounats, infantil i familiar a l'empresa Sara Alarcón. Finalment, l'Eudald Ros, exalumne del cicle va destacar la importància "de diferenciar-se al mercat i trencar els patrons establerts". Actualment, fa de dissenyador de llums a Tecman Audiovisuals.