Les matemàtiques i les dones es treballen a la ESO

14/03/2024

Durant la setmana temàtica al voltant del Dia Internacional de les Dones des del departament de Matemàtiques s'han realitzat un seguit d'activitats en les quals s'ha vinculat les dones amb les Matemàtiques.
A primer d'ESO es va fer una batalla en format "passa paraula". A segon d'ESO es van fer uns reptes amb papiroflèxia (idea original de José Ángel Iranzo, professor de la Universitat de Saragossa) i també es van crear uns pòsters de dones matemàtiques cèlebres. L'alumnat de 3r d'ESO va visualitzar la pel·lícula "Hidden figures" i posteriorment van fer activitats d'aprenentatge vinculades amb la pel·lícula. I finalment, l'alumnat de 4t d'ESO va assistir a la xerrada de l'Elena Menta, llicenciada en filosofia, al voltant de diverses dones matemàtiques al llarg de la història.