L'alumnat de VideoDj explora el món del so

23/11/2023

L'alumnat de VideoDj de l'INS Caparrella ha visitat les instal·lacions de l'Orfeó Lleidatà on el tècnic i regidor, Joan Lorenzo, els ha explicat les particularitats de la sonorització de la sala, la seva funció com a tècnic de so i els ha ensenyat les instal·lacions de l'entitat. Tot seguit, el grup ha visitat el centre d'Art la Panera on hi havia la mostra "efectes sònics" que relacionava cal·ligrafia i so. La ruta formativa ha continuat per diferents empreses del sector que desenvolupen la seva activitat a la ciutat de Lleida. En primer lloc, han visitat Manhattan on els alumnes han pogut aprendre els avantatges de la compra de proximitat, ja que aquesta ens ofereix un assessorament que sovint supera l'estalvi. Després han visitat Güell Àudio on han pogut escoltar vinils en format analògic, força diferents dels MP3 a què estan acostumats! Finalment, a la botiga Grans Records els han explicat diferents aspectes de la producció musical i com es fa per produir un vinil.