L'alumnat de francès viatga al país del Loira

21/05/2019

Del 7 al 10 de maig l’alumnat que cursa la matèria de francès va tenir l’oportunitat de viatjar al país del Loira, un dels indrets més bonics de França. Vam establir com a punt de referència la ciutat de Tours, i a partir d’aquí vam efectuar diverses visites.

La primera va ser el parc temàtic Puy du Fou, que explica la història de França mitjançant espectacles sorprenents i d’un nivell artístic important; així vam poder comprovar com era la vida en l’època del l’imperi romà o amb la invasió del poble viking.

El segon dia vam visitar els llocs més entranyables de la ciutat de Tours i posteriorment ens vam dirigir al castell de Chenonceau, construït sobre el riu Cher, i que ens va transportar al segle XV. Són impressionants els jardins i boscos que l’envolten, i que li donen un aire romàntic.

I finalment, vam anar al parc temàtic de Futuroscope, a Poitiers. Això va suposar un canvi respecte a les altres visites, perquè va implicar una immersió en els últims avenços tecnològics audiovisuals i robòtics, amb animacions 4D que ens van emocionar.

Ah, no oblidem una petita incursió en la cuina típica francesa, on vam menjar unes “tartines” i “galettes” boníssimes!

Un viatge per a repetir, sens dubte.