L’alumnat de CFGM de Vídeo, discjòquei i so obre el Lleida Airport Remember Festival

12/06/2023

L’alumnat del CFGM de Vídeo, discjòquei i so va participar a l’Airport Remember Festival, el primer festival de música remember en un aeroport, que va tenir lloc el 20 de maig a l’aeroport de Lleida-Alguaire. Va ser l’encarregat de l’Opening set, punxant temes de dance i house dels anys 90 i 2000, molts dels quals van sonar a les emblemàtiques discoteques lleidatanes Wonder i Big Ben. El nostre alumnat va actuar al mateix escenari que deejays de renom com Jordi Vèliz, Sergi Domene, Guillem Solé de Buhos, Monica X, David Oleart o Jose Lorenzo. Els estudiants també van poder conèixer com s’organitza un festival d’aquestes característiques, quin equipament es necessita per fer-lo possible i visitar el muntatge.