L'alumnat de 4t ESO a les Jornades de Llengua i Literatura catalanes de l'ICE

04/03/2024

Un grup de 14 alumnes de 4t d'ESO han assistit a la V Jornada de Llengua i Literatura catalanes, organitzada per l'ICE de la Universitat de Lleida, per tal de donar a conèixer els estudis de Filologia Catalana i Occitana, així com la diversitat de sortides professionals que ofereixen.

Després de la benvinguda institucional a càrrec de la degana de la facultat,  l'escriptora Care Santos ha impartit una interessant conferència amb el títol "Escriure començant pel començant", on ha explicat, d'una banda, els seus inicis en el món de la literatura i, de l'altra, la importància dels començaments en les obres literàries.

Després d'esmorzar,  les alumnes de la Caparrella, juntament amb un nombrós grup d'alumnes d'altres centres, s'han repartit en diferents tallers impartits per professionals de diferents disciplines lligades amb la filologia, on han pogut conèixer de primera mà aspectes més concrets del món de la filologia.

Ha estat una jornada ben profitosa que, esperem, hagi despertat alguna vocació!