L'alumnat de 1r ESO reviu el neolític

01/12/2023

L'alumnat de 1r d'ESO ha tingut la possibilitat d'aproximar-se de forma empàtica a les activitats de la vida quotidiana d'un poblat neolític durant la visita al Camp d'Aprenentatge de la Noguera. Han treballat el canvi i la continuïtat amb un joc on es posen en relació eines i atuells actuals que tenen el mateix ús i funció que en el neolític. Han reproduït feines del neolític com l'elaboració d'ornaments i la molta de blat per produir farina, i, s'han posat a la pell dels caçadors i caçadores prehistòrics practicant el tir amb arc i fletxes i propulsors descobrint que no era gens fàcil viure en aquesta època. També han practicat el senderisme donant la volta al pantà de Sant Llorenç. Us animem que la repetiu en família tot gaudint de la natura com hem fet avui amb l'alumnat de 1r d'ESO.