Formar-se per entrar amb bon peu al mercat laboral

05/04/2022

Empresaris de la Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida han explicat avui de primera mà a l’alumnat de 4rt d’ESO quin és el panorama laboral que es trobaran en acabar els estudis.

L’objectiu de la xerrada era dotar l’alumnat que ara ha de decidir si fa el Batxillerat, si opta per un cicle formatiu, si fa un grau universitari o si decideix incorporar-se al mercat de treball. Totes les empreses han coincidit en explicar que hi ha molta demanda de professionals al mercat de Lleida, persones responsables, formades en la especialitat que decideixin i amb criteri.

Les empreses participants han estat Instal·lacions Bara, dedicada a la calefacció, aigua, gas i energia solar; un representant de l’Associació d’Empreses d’Informàtica de Lleida (AETI) i Montse Pujol de l’empresa Prêt-à-porter cases del sector de la construcció.