Èxit total en la desfilada de 4t d’ESO!

20/02/2020

Aquest divendres, 14 de febrer, vam assistir a la desfilada organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO, amb la finalitat de recaptar fons pel viatge de final d’etapa a Itàlia.

Vam viure una nit plena d’estil, de moda, de glamour i de talent. La desfilada es va obrir amb l’impactant batukada sorpresa del grup Kumbeva.

Per torns, tot l’alumnat de 4t d’ESO va desfilar en passis de roba urbana, de gala, esportiva i vintage. El públic assistent va ser testimoni del talent i la gràcia innata de tots els nostres  i les nostres models. Tres espectaculars núvies van tancar el recital d’estil, i ningú present a la sala no va poder reprimir l’aplaudiment.

Entre passi i passi, la desfilada fou amenitzada per diverses actuacions. Des de la hipnòtica intervenció musical de l’alumna Inés Berjadi, i la genial exhibició esportiva dels alumnes Pàvel Manzanares i Albert Clarissó, a l’elegant actuació de gimnàstica de les campiones nacionals de rítmica Maria Gómez i Ivet Pomés i el simpàtic ball de 4t B, que va plenar de bon rotllo tot el recinte.

I, a més a més de tot això, el públic va participar en el sorteig d’una caixa d’experiències. La Montse, una espectadora encantadora, va ser l’afortunada! Felicitats, Montse!

Des d’aquí volem enviar un especial agraïment a tots els assistents i familiars, que van fer de la vetllada un dia inoblidable. També volem agrair la seva implicació als presentadors, als tècnics de so, al fotògraf, i l’equip directiu i a tot el personal que va vetllar per a que l’acte fos un èxit total. Moltes gràcies!

Fotografies realitzades per: Àlex Mor