Exalumnes d’Imatge i so exposen les seves experiències professionals a actuals alumnes

16/05/2023

Exalumnes d’Imatge i so han parlat de possibles sortides professionals i formatives a l’alumnat de 2n del CFGS d’Il·luminació, captació i tractament d’imatge. D’aquesta manera, els estudiants que han finalitzat aquests estudis fa pocs anys expliquen als actuals estudiants diferents opcions que poden fer al finalitzar el cicle i la situació del mercat laboral en aquest sector. Els han exposat les seves pròpies experiències i els han posat sobre la taula camins com emprendre i fer-se autònom, treballar contractat en una empresa, treballar per una institució pública o continuar formant-se com a futurs professionals de la fotografia i creadors de continguts audiovisuals. A la xerrada han participat els exalumnes: Mario Gascón, responsable de foto de l’Ajuntament de Lleida, Xavier Molet, operador de càmera especialitzat en ficció audiovisual, videoclips i anuncis publicitaris, Jang Agut i Gerard Cuberes, fotògrafs, videògrafs i pilots de drons, i Núria Pérez, Òscar Cabrerizo i Alejandro López, tots tres al capdavant de l’empresa DeFoto.