Exalumnes del cicle d'Imatge expliquen les seves experiències professionals

24/02/2022

Quatre exalumnes de diferents promocions del CFGS d'il.luminació, captació i tractament d'imatge han explicat a l'alumnat de 2n d'aquest cicle la seva experiència educativa i professional després de passar per l'institut. Anaïs Mateo i Mario Gascón ho han fet de manera presencial i Oven Pascual i Eric Larroya a través de videoconferència. Cadascú ha encarat la seva vida cap a diferents camins: l'Anaïs polivalent en l'audiovisual i el disseny gràfic és una jove autònoma, el Mario s'ha especialitzat en fotoperiodisme i foto de moda, l'Oven està acabant la universitat i és videògraf i pilota drons i l'Eric s'ha encarat cap a la postproducció de vídeo i efectes de cine. També han parlat d'algunes opcions que pot emprendre l'alumnat al finalitzar els estudis.