Emprenedoria, 3r ESO

13/02/2024

L’alumnat de 3r d’ESO d’emprenedoria ha assistit a la xerrada del Ramon Creus, exalumne del centre, “De metge a T Arte de Calle”. En Ramon va experimentar un gir inesperat a la seva vida quan, després d’acabar segon de batxillerat, enlloc d’estudiar medicina va optar per cursar producció musical a EUMES i un cicle de grau superior en tècniques d’actuació teatral, descobrint la seva veritable passió.

Avui dia, Ramon compagina la seva feina com a actor a “T Arte de Calle”  amb la de productor musical a “MILES”. Ens va fascinar la seva energia i entusiasme, però tothom va prendre nota de la fórmula màgica que es va compartir (C+ H) x A, és a dir, els coneixements i les habilitats sumen, però l’actitud és el que veritablement multiplica per assolir els objectius.

Agraïm a Ramon Creus per inspirar el nostre alumnat a perseguir els seus  somnis amb esforç i constància, recordant-los que amb una actitud positiva i determinació, res és impossible. Com va dir el mateix, “en aquesta vida es pot tenir tot, però potser no al mateix temps”.