“Dones, la lluita per la igualtat” podcast de 2n de batxillerat

11/03/2024

L’alumnat de 2n de batxillerat ha volgut posar el focus en les dones que sovint son ignorades o menystingudes i reconstruir episodis de la vida de les dones entre 1931 i fins al 1986, un període, potser no gaire llarg en el temps, però sí d’una gran intensitat pels fets històrics i la complexitat que hi van viure diferents generacions de dones.
A més a més de reconstruir la història, l’alumnat ha reflexionat sobre els reptes que queden pendents en l’actualitat per assolir la plena igualtat de gènere a l’Estat espanyol. Aquests pòdcasts, posen de manifest la importància de reconèixer i valorar les contribucions de les dones a la societat i ressalta la necessitat urgent de continuar treballant per aconseguir una societat més igualitària per a tothom.