Creant sinergies entre l'alumnat de 2n CFGS de DAW, 2n CFGS d'Icti i de Disseny i edició de publicacions impreses

25/11/2021

Gemma Capell, de l'agència creativa Redpeppers especialitzada en marketing i comunicació dels sectors agroalimentari, turístic i gastronòmic, ha realitzat tres tallers sobre emprenedoria amb l'alumnat de cicles formatius.
Per l'alumnat de 2n del CFGS d'Il·luminació, captació i tractament d'imatge ha impartit "creadors de continguts digitals, essencials per les estratègies online", per l'alumnat de 2n del CFGS de Disseny i edició de publicacions impreses "El disseny estratègic, una aposta de futur", i per l'alumnat del CFGS de DAW "Optimització VS estètica". Després de cada xerrada, l'alumnat va treballar per equips en un cas real que van posar en comú en una altra sessió de dinàmica de grup per compartir els resultats.