CONNEXIONS: GEOMETRIA I PLÀSTICA

01/12/2020

Els alumnes de 2n.E hem realitzat uns murals al terra del pati al costat del bosquet. La idea va sorgir d’una activitat del quadern de Plàstica sobre la percepció visual i per la insistència dels mateixos alumnes de fer quelcom diferent. Distribuïts per grups, han realitzat cada un d’ells un mural amb les figures geomètriques com a centre d’interès i mitjançant el concepte artístic de tancament que diu que si un estímul visible està compost per una quantitat de línies que delimiten els elements, tendim a percebre’ls com un grup tancat i a completar-los amb línies il·lusòries perquè són més fàcils de percebre. Els murals estan pintats amb guixos amb la idea que sigui quelcom efímer i que amb el temps vagi desapareixent. Hem passat una bona estona, hem cohesionat el grup i hem après que rés és per sempre.