Concursos molt engrescadors per Sant Jordi

28/04/2023

Diferents concursos i activitats han centrat l'activitat lectiva del dilluns 24 d'abril per a l'alumnat d'ESO i Batxillerat que ha celebrat la diada de Sant Jordi a l'institut. Entre les propostes hi havia el Taller d'il·lustració que han fet a primer d'ESO on l'alumnat havia de reproduir un punt de llibre que representava la imatge d'un drac. A 2n d'ESO s'han dibuixat murals en defensa de la llengua catalana i a 3r d'ESO l'alumnat ha compost i interpretat diferents cançons en català. L'alumnat de 4t va fer de booktuber sobre el llibre Arrugas, un còmic de Paco Roca que parla de la vellesa i l'Alzheimer. Alhora, les diferents matèries van impulsar concursos com el dels pòsters per a l'aniversari Vallverdú.

Els premiats en aquests concursos han estat:

1. El concurs de murals el van guanyar els de 2n E
2. El Concurs de poemes de 1r ESO van ser per la Bruna Torrent, l'Estel Andrés i la Júlia Pellicer.
3. El premi a la creativitat va ser per a la classe de 3r F.
4. El premi de pòsters que commemoraven l'any Vallverdú se'ls van endur la Sabina Llorens i la Blau Palau de 3r d'ESO.
5. També es va lliurar el premi a la millor presentadora que va recaure en la Blau Palau.
6. Finalment, els guanyadors dels premis als millors compositors van ser l'Adanay Moya per 'Un dia de sol', l'Abril Pomés per 'La meva sort', l'Izan Pérez per 'El trèvol' i l'Hugo Marín per 'El cavaller'.