Concurs d'oratòria alumnat d'FP

26/04/2023

El 13 d'abril,l'Ikram Hamamda, alumna de 1r de VideoDj, va rebre la menció de millor oradora en un dels debats  del concurs d'oratòria L'última paraula que pretén fomentar la competència de comunicació dels estudiants d’FP, mostrant la importància que té la comunicació en el desenvolupament d’un projecte professional bé sigui com a treballador per compte d’altri o professional independent o emprenedor.
L'equip participant estava format per Joel Espinós Ruiz i Joel Eguren Guijarro de 1r de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX),  Ikram Hamamda de 1r de VideoDj (VDJ), l'Ian Moreno de 1er d'Il·luminació, Captació i Tractament de la imatge (ICTI), i Sònia Soldevila de 2n de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia (DEP). La prova es va fer a l'Escola del Treball de Lleida i el tema del debat va ser Les xarxes socials perjudiquen la salut mental?.