Concurs de programació “PROGRAMA-ME”

18/05/2021

Els alumnes de DAM han participat aquest dimecres 28 d’abril,  al Programa-me.  Concurs de programació pura i dura. Aquest any el programa-me només tenia una única fase telemàtica a nivell d’Espanya, sense les fases prèvies presencials autonòmiques anteriors i la fase final a Madrid.

En aquesta edició han participat 52 centres i un total de 98 equips,  i el de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma de l’Institut Caparrella,  ha quedat finalment 6è,  havent competit i estant alguns moments en 2n lloc. Mirant la classificació per autonomies l’Institut Caparrella de Lleida ha quedat 3a de Catalunya.

Al programame els concursants poden programar en Java i/o C++ durant 3 hores seguides.
Es competeix amb equips formats per 3 alumnes. Els alumnes de DAM2 de Caparrella que han participat aquest any son el Fabián León López, l’Adrià Salamero Boix,  i l’Abraham Cabezas.

Guanya l’equip que realitza més problemes i en el menor temps, també es valorava que la solució no tingués errors. Cada equip era independent i no podia rebre ajuda de l’exterior, tot i que podien consultar informació per Internet.