Colònies d'esquí i snow a La Molina i Port-ainé

27/01/2020

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha gaudit de les colònies d’Esquí i Snow a la Molina durant els dies 8, 9 i 10 de gener. Han estat uns dies de convivència i aprenentatge immillorables que han contribuït al desenvolupament integral d’aquest grup d’adolescents que hi ha participat. Pel que fa a l’esquí i l’snow, els i les alumnes han estat dividits en grups reduïts organitzats per nivells i dirigits pels monitors d’Esportec. Això els ha permès aprendre i millorar la tècnica de l’esquí o l’snow, tot gaudint de la pràctica de l’esport. Per a molts ha estat el primer contacte amb aquesta activitat i la majoria han sortit molt satisfets, obtenint un record inoblidable. Però durant  aquests tres dies, a més dels objectius de la matèria d’educació física, també hem tingut l’oportunitat de conèixer-nos millor i conviure amb els companys i companyes en un context diferent. Després de la jornada diària d’esquí, s’han realitzat jocs de grup i altres activitats lúdiques. A més, cal destacar l’entorn on s’han realitzat aquestes colònies, ja que valorem molt positivament el fet de poder conèixer i aprofitar un entorn natural del nostre territori. Tot plegat ha donat lloc al  desenvolupament de valors, actituds i hàbits, com el respecte cap a la natura o cap als altres. En resum, una experiència molt positiva i enriquidora.

Per una altra banda, el divendres dia 11 de gener, la resta d’alumnat d’ESO i de 1r de batxillerat que ho han desitjat, han realitzat una sortida d’esquí i Snow a Port-Ainé.