Ciència al carrer

04/06/2019

L’alumnat de tots els cursos d’ESO i del Batxillerat de la modalitat de Ciències i Tecnologia de l’Institut Caparrella va participar a la mostra de divulgació científica “Ciència al carrer” que va tenir lloc el dia 25 de maig als carrers del centre històric de Lleida. Els alumnes van exposar i explicar al públic uns experiments senzills, entenedors i molt didàctics que van ser força aplaudits.

A més, els alumnes de 4rt d’ESO que cursen l’optativa de Física i Química van participar a la mostra col·laborant amb altres instituts de Lleida en la preparació i exposició d’ una Taula Periòdica gegant dels Elements Químics ja que aquest any se celebra l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químicsperquè fa 150 anys del descobriment del Sistema Periòdic per part de Dmitri Mendeléiev. Aquesta activitat es va complementar amb l’enregistrament d’uns vídeos explicatius que van ser projectats a través d’uns codis QR.