Campanya de recollida de components informàtics“ entre 3r ESO i CFGM SMX

16/06/2022

El model de vida i de consum que tenim té un gran impacte en el planeta i ens enfronta a grans contradiccions amb el desenvolupament sostenible. Un exemple són els ordinadors, els canviem sovint generant molts residus. L'agenda 2030 vol aconseguir l’ús eficient dels recursos naturals implementant l'economia circular "Reduir, reutilitzar i reciclar" amb aquest objectiu l'alumnat d'emprenedoria de 3r d'ESO va dur a terme una "campanya de recollida de components informàtics" que amb la complicitat de l'alumnat Cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Orientació maquinari que s’han encarregat de classificar, testejar i muntar els components han obtingut tres equips complets i funcionals reaprofitant al voltant del 45% dels materials recollits.

Un residu una oportunitat