Caixes de l'alumnat del cicle superior d'Arts Gràfiques per celebrar el Dia Internacional de les Dones

11/03/2024

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, l'alumnat de 2n de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia (DEP) d'Arts Gràfiques ha creat diferents caixes temàtiques que s'han donat com a obsequi al professorat de l'institut. Van començar amb el disseny estructural de la caixa, la recerca sobre les dones pioneres en els diferents àmbits de l'oferta educativa del centre (ESO, Batxillerat i Cicles formatius). Després de fer-ne la imatge gràfica han desenvolupat les seves idees, les han imprès, muntat i n'han avaluat les característiques. El resultat d'aquesta col·laboració creativa el van deixar a cada departament del centre. Esperem que la proposta us agradi.