Bombers de Lleida formen a l’alumnat en riscos i prevenció

16/07/2019

El dijous 13 de juny van venir al nostre institut uns quants membres del Parc de Bombers de Lleida. El motiu era fer una sessió informativa donada la preocupació sobre els incendis als domicilis particulars i estava dirigida a l’alumnat de segon d’ESO

Els Bombers ens van fer una explicació, amb el suport d’una presentació i diversos vídeos, dels elements que intervenen en la generació de qualsevol incendi, de diverses situacions que poden generar un incendi a la llar, quines actuacions cal prendre en cas d’un incendi en un domicili i quines no s’han de fer mai. Van aprofitar també per explicar vàries situacions perilloses (per exemple, paelles en flames) i la manera de resoldre-les sense córrer perill.

L’objectiu final d’aquesta sessió era la informació i conscienciació de l’alumnat dels perills que pot generar un incendi, i com disminuir els riscos personals i comunitaris fins l’arribada dels Bombers.